Προπονητική διδασκαλία 11 – 12 ετών , μέρος 2ο
Το 2ο μέρος με περιεχόμενο την προπονητική διδασκαλία για τις αναπτυξιακές ηλικίες των 11 – 12 ετών. Μικρά κομμάτια από τακτική (μερική τακτική) σε άμυνα και επίθεση για να κατανοήσουν τα παιδιά καταστάσεις του παιχνιδιού.
Προπονητική διδασκαλία 11 – 12 ετών , μέρος 2ο
Το 2ο μέρος με περιεχόμενο την προπονητική διδασκαλία για τις αναπτυξιακές ηλικίες των 11 – 12 ετών. Μικρά κομμάτια από τακτική (μερική τακτική) σε άμυνα και επίθεση για να κατανοήσουν τα παιδιά καταστάσεις του παιχνιδιού.
Προπονητική διδασκαλία 11 – 12 ετών , μέρος 2ο
Το 2ο μέρος με περιεχόμενο την προπονητική διδασκαλία για τις αναπτυξιακές ηλικίες των 11 – 12 ετών. Μικρά κομμάτια από τακτική (μερική τακτική) σε άμυνα και επίθεση για να κατανοήσουν τα παιδιά καταστάσεις του παιχνιδιού.
Προπονητική διδασκαλία 11 – 12 ετών , μέρος 2ο
Το 2ο μέρος με περιεχόμενο την προπονητική διδασκαλία για τις αναπτυξιακές ηλικίες των 11 – 12 ετών. Μικρά κομμάτια από τακτική (μερική τακτική) σε άμυνα και επίθεση για να κατανοήσουν τα παιδιά καταστάσεις του παιχνιδιού.
Προπονητική διδασκαλία 11 – 12 ετών , μέρος 2ο
Το 2ο μέρος με περιεχόμενο την προπονητική διδασκαλία για τις αναπτυξιακές ηλικίες των 11 – 12 ετών. Μικρά κομμάτια από τακτική (μερική τακτική) σε άμυνα και επίθεση για να κατανοήσουν τα παιδιά καταστάσεις του παιχνιδιού.
Προπονητική διδασκαλία 11 – 12 ετών , μέρος 2ο
Το 2ο μέρος με περιεχόμενο την προπονητική διδασκαλία για τις αναπτυξιακές ηλικίες των 11 – 12 ετών. Μικρά κομμάτια από τακτική (μερική τακτική) σε άμυνα και επίθεση για να κατανοήσουν τα παιδιά καταστάσεις του παιχνιδιού.
Προπονητική διδασκαλία 11 – 12 ετών , μέρος 2ο
Το 2ο μέρος με περιεχόμενο την προπονητική διδασκαλία για τις αναπτυξιακές ηλικίες των 11 – 12 ετών. Μικρά κομμάτια από τακτική (μερική τακτική) σε άμυνα και επίθεση για να κατανοήσουν τα παιδιά καταστάσεις του παιχνιδιού.
Προπονητική διδασκαλία 11 – 12 ετών , μέρος 2ο
Το 2ο μέρος με περιεχόμενο την προπονητική διδασκαλία για τις αναπτυξιακές ηλικίες των 11 – 12 ετών. Μικρά κομμάτια από τακτική (μερική τακτική) σε άμυνα και επίθεση για να κατανοήσουν τα παιδιά καταστάσεις του παιχνιδιού.
Προπονητική διδασκαλία 11 – 12 ετών , μέρος 2ο
Το 2ο μέρος με περιεχόμενο την προπονητική διδασκαλία για τις αναπτυξιακές ηλικίες των 11 – 12 ετών. Μικρά κομμάτια από τακτική (μερική τακτική) σε άμυνα και επίθεση για να κατανοήσουν τα παιδιά καταστάσεις του παιχνιδιού.
Προπονητική διδασκαλία 11 – 12 ετών , μέρος 2ο
Το 2ο μέρος με περιεχόμενο την προπονητική διδασκαλία για τις αναπτυξιακές ηλικίες των 11 – 12 ετών. Μικρά κομμάτια από τακτική (μερική τακτική) σε άμυνα και επίθεση για να κατανοήσουν τα παιδιά καταστάσεις του παιχνιδιού.
Προπονητική διδασκαλία 11 – 12 ετών , μέρος 2ο
Το 2ο μέρος με περιεχόμενο την προπονητική διδασκαλία για τις αναπτυξιακές ηλικίες των 11 – 12 ετών. Μικρά κομμάτια από τακτική (μερική τακτική) σε άμυνα και επίθεση για να κατανοήσουν τα παιδιά καταστάσεις του παιχνιδιού.
Το 2ο μέρος με περιεχόμενο την προπονητική διδασκαλία για τις αναπτυξιακές ηλικίες των 11 – 12 ετών.
Μικρά κομμάτια από τακτική (μερική τακτική) σε άμυνα και επίθεση για να κατανοήσουν τα παιδιά καταστάσεις του παιχνιδιού.
ΤΑKTΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗΣ
1η Περίπτωση αιφνιδιασμού
α) με τη συμμετοχή δύο παικτών:
- ντρίμπλα και μεταβίβαση της μπάλας στο προωθημένο συμπαίκτη κατά τον αιφνιδιασμό (σχ. 1α)
– ντρίμπλα υπό αμυντική πίεση και ύστερα από αποφυγή του παρεμβαλλόμενου αμυντικού ακολουθεί μεταβίβαση της μπάλας στο προωθημένο παίκτη κατά τον αιφνιδιασμό (σχ. 1β)
– ντρίμπλα, μεταβίβαση της μπάλας στο προωθημένο συμπαίκτη κατά τον αιφνιδιασμό, στον οποίο ασκείται αμυντική πίεση (σχ. 1γ).
– η ίδια άσκηση όπως η προηγούμενη αλλά στη περίπτωση 2 vs 2, χωρίς προδιάθεση για κλέψιμο της μπάλας.
β) 3 vs 1 με πάσες της μπάλας, δηλ. χωρίς δικαίωμα ντρίπλας:
– στο μισό γήπεδο
– σε όλο το γήπεδο
γ) 2 vs 1 με χρησιμοποίηση ντρίπλας και μεταβιβάσεων:
– στο μισό γήπεδο
– σε όλο το γήπεδο
δ) 2 vs 2, ο παίκτης που έφυγε στον αιφνιδιασμό και πιέζεται αμυντικά, διακόπτει τον αιφνιδιασμό επιστρέφοντας έξω από τη ρακέτα, οργανώνοντας έτσι νέα επίθεση με τη βοήθεια του συμπαίκτη του.
ε) 1 πασέρ & 2 vs 1
ο παίκτης 01 παίρνοντας το ριμπάουντ μεταβιβάζει τη μπάλα στον ένα από τους δύο συμπαίκτες του 02 ή 03, οι οποίοι συνεχίζουν την επίθεση, αμυνόμενοι από το παίκτη ΧΙ (σχ.2).
στ) 1 πασέρ & 1 vs 1 με μεταβίβαση της μπάλας από τη τελική γραμμή του γηπέδου, στον συμπαίκτη ο οποίος πιέζεται αμυντικά (σχ. 3).
2η Περίπτωση: Άμυνα σε περίπτωση αιφνιδιασμού
α) 1 πασέρ & 1 vs 1, μεταβίβαση της μπάλας στον προωθημένο παίκτη κατά τoν αιφνιδιασμό, ο οποίος πιέζεται αμυντικά.
β) 1 vs 1 & 1 vs 1, ο 01 ντριπλάρει υπό τη πίεση του παίκτη ΧΙ, προσπαθώντας ταυτόχρονα να μεταβιβάσει τη μπάλα στο προωθημένο συμπαίκτη του κατά τον αιφνιδιασμό (σχ.4).
γ) 2 vs 2
Άμυνα στον ντριμπλέρ και στον προωθημένο παίκτη κατά τον αιφνιδιασμό, με σκοπό όχι το άμεσο κλέψιμο της μπάλας, αλλά την καθοδήγηση του αντιπάλου σε λάθος επιλογή.
δ) 1 vs 3
Ο παίκτης ΧΙ αμύνεται στους επιθετικούς 01,02,03, οι οποίοι κινούνται προς την επίθεση μεταφέροντας τη μπάλα μόνο με μεταβιβάσεις (η άσκηση αυτή εφαρμόζεται στο μισό γήπεδο) (σχ.5).
ε) 2 vs 2,
άμυνα στους επιθετικούς, οι οποίοι κινούνται προς την επίθεση μεταφέροντας τη μπάλα με ντρίμπλα και μεταβιβάσεις (πάσες).
ζ) 1 πασέρ & 2 vs 1,
μεταφορά της μπάλας μετά από ριμπάουντ, στους δύο συμπαίκτες, οι οποίοι πραγματοποιούν επίθεση, εναντίον ενός αμυντικού παίκτη, δηλ. 1 vs 2.
η) 1 πασέρ & 1 vs 1
αμυντική πίεση στον επιθετικό έτσι ώστε να μη μπορέσει να υποδεχτεί τη μπάλα, την οποία μεταφέρει ο δεύτερος επιθετικός από την τελική γραμμή του γηπέδου.
Β. ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΕΠΙΘΕΣΗ (στο μισό του γηπέδου)
ΕΠΙΘΕΣΗ
α) 1 vs 1, με χρησιμοποίηση ντρίμπλας.
β) 1 πασέρ & 1 vs 1.
Ο παίκτης 01, ξεμαρκάρεται από τον αντίπαλο Χ1 και μετατοπίζεται προς τη μεριά της μπάλας, ζητώντας την με μία ενδεικτική κίνηση του χεριού. Παίρνοντας τη μπάλα, τελειώνει την επίθεση με διείσδυση και μπάσιμο σουτ στο καλάθι.(σχ.6)
ΑΜΥΝΑ
α) 1 vs 1,
συγκράτηση του αντιπάλου χωρίς μπάλα, με αμυντικό τρέξιμο (Running Defense, όπου ο αμυντικός παίκτης δεν μπορεί να σταματήσει τον επιθετικό μόνα με γλίστρημα και αρχίζει να τρέχει προς την ίδια κατεύθυνση).
β) 1 vs 1 & 1 συμπαίκτης για υποδοχή μπάλας,
παρεμπόδιση μεταβίβασης της μπάλας με επιθετικές ενέργειες των χεριών του αμυντικού στον επιθετικό με τη μπάλα.
γ) 1 vs 1 & 1 πασέρ,
πιεστική άμυνα στον επιθετικό έτσι ώστε να μη πάρει τη μπάλα από το συμπαίκτη του. Σε περίπτωση πετυχημένης υποδοχής συνεχίζεται η πιεστική άμυνα.
δ) 2 vs 2
οι αμυντικοί καταλαμβάνουν τέτοια θέση, έτσι ώστε να ελέγχουν και τη θέση του παίκτη τους, αλλά και τη θέση της μπάλας στον αγωνιστικό χώρο, (συχνή και σύντομη μετατόπιση των αμυντικών προς τη μεριά της μπάλας και προς το παίκτη τον οποίο μαρκάρουν).
ε) Δημιουργία αμυντικού τοίχους με γύρισμα της πλάτης (blockout) προς τον επιθετικό ο οποίος διεκδικεί τη μπάλα κάτω από το καλάθι (rebound).
Γ. ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΠΙΘΕΣΗΣ
- Αιφνιδιασμός
α) Από τη τελική γραμμή ξεκινάνε δύο παίκτες, ένας επιθετικός και ένας αμυντικός αντίστοιχα. Σκοπός του αμυντικού, είναι τρέχοντος να τοποθετηθεί μπροστά από τον επιθετικό – ο οποίος ντριμπλάροντας τρέχει στον αιφνιδιασμό, έτσι ώστε να τον εμποδίσει να τελειοποιήσει την επιθετική του ενέργεια.
β) Αιφνιδιασμός με τη χρησιμοποίηση μεταβιβάσεων της μπάλας, στους πιο κοντινούς παίκτες.
- Οργανωμένη επίθεση
α) Γρήγορη μεταφορά της μπάλας στην επίθεση με ντρίμπλα.
β) Διείσδυση.
γ) Σουτ από μεσαία απόσταση.
δ) Αυτοματοποίηση των κινήσεων τεχνικής του άλματος, κάτω από το καλάθι (rebound).
ΑΜΥΝΑ
- Ατομική άμυνα (man to man).
- Αυτοματοποίηση τεχνικής της ατομικής άμυνας, (ταυτόχρονος έλεγχος του επιθετικού αλλά και της μπάλας).
- Αμυντική επιθετικότητα στον παίκτη που έχει τη μπάλα.
- «Μάχη» των παικτών, για τη διεκδίκηση της μπάλας κάτω από το καλάθι, επιθετικό & αμυντικό ριμπάουντ.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα παιδιά αυτής της ηλικίας προπονούνται τρεις φορές την εβδομάδα από 1,5 ώρα την ημέρα.