Γυμναστική με KANGOO JUMPS

ΚANGOO JUMPS: μία ακόμη μέθοδος για  αερόβια γυμναστική.

Έχει στοιχεία από χορό, από βασικές ασκήσεις που μπορούν να γίνουν με το σωματικό σας βάρος αλλά και δυνατότητα συνδυασμών με άλλα γυμναστικά όργανα.

Με τη μέθοδο «Κangoo Jumps»! λοιπόν, που μπορεί να κάνει μικρούς και μεγάλους να αγαπήσουν περισσότερο τη χορευτική γυμναστική!

Τα «Κangoo Jumps», είναι ειδικά σχεδιασμένες μπότες που στη σόλα τους έχουν προσαρμοσμένα ελατήρια-ελάσματα, για την απορρόφηση των κραδασμών από τις αναπηδήσεις στο έδαφος.

Με τα kangoo jumps ο αθλούμενος προστατεύει τις αρθρώσεις του, εμποδίζονται οι τραυματισμοί, αυξάνει την μυϊκή αντοχή του και βελτιώνει την καρδιοαναπνευστική του συχνότητα. Ειδικά στις γυναίκες εξαφανίζει την κυτταρίτιδα!

Σε γενικές γραμμές είναι ένα είδος προπόνησης που βελτιώνει την στάση και τον συνολικό έλεγχο του σώματος, κι όλα αυτά με ένα διασκεδαστικό τρόπο. Είναι χαρακτηριστικό ότι στο εξωτερικό οι μπότες αυτές ήδη αποτελούν και μέσο μετακίνησης για μικρές αποστάσεις.

Πολλοί τις χρησιμοποιούν αντί για το ποδήλατο και το ηλεκτρονικό πατίνι, ενώ άλλοι τις χρησιμοποιούν σαν “μέσο” διατήρησης της φυσικής κατάστασης, πραγματοποιώντας καθημερινά μικρές χιλιομετρικές αποστάσεις στους δρόμους, για να κάνουν τη βόλτα τους ή άλλες δουλειές.

Ένα πραγματικά ευχάριστο είδος γυμναστικής που συνδυάζει εκγύμναση, χορό, ψυχαγωγία και εκτόνωση μέσα στη διάρκεια του γυμναστικού προγράμματος.

Οι βασικότεροι λόγοι για να δοκιμάσετε αυτή τη μέθοδο γυμναστικής:

Βελτιώνετε την ισορροπία σας

Βελτιώνετε την αντοχή σας

Ενισχύετε τη δύναμη  στο σώμα σας

Απομακρύνετε το ψυχικό στρες της ημέρας

Βελτιώνετε τη στάση του σώματός σας

Αυξάνετε τα επίπεδα της θετικής σας ενέργειας

Έχετε καύση θερμίδων, απώλεια κιλών και πόντων

«Κangoo Jumps»! – “Βάλτο Τέρμα”- Νίκος Οικονομόπουλος,
σε μουσική επεξεργασία από το μουσικό παραγωγό Πάνο Χαριτίδη!

Στο βίντεο που συνοδεύει το άρθρο μας, οι καθηγητές φυσικής αγωγής Λιάνα – Στέλλα Μπρόκου και Γιάννης Τσουμπρής , σας ετοίμασαν ένα καλοκαιρινό βίντεο για εσάς που αγαπάτε την αερόβια γυμναστική.

Στο πρώτο μέρος η Λιάνα Μπρόκου σας παρουσιάζει ένα χορευτικό πρόγραμμα γυμναστικής.

Στο δεύτερο μέρος μαζί της ο Γιάννης Τσουμπρής με ιδέες  – προτάσεις για συνδυασμό ασκήσεων με ράβδο και μπάλα γυμναστικής αλλά και συνασκήσεις.

Προειδοποίηση
Κάθε πρόγραμμα φυσικής σωματικής δραστηριότητας και αθλητισμού, εμπεριέχει κινδύνους τραυματισμού και μη επιθυμητών προσαρμογών για κάθε διαφορετικό σωματότυπο, φύλο και ηλικία.
Πριν λοιπόν, από τη συμμετοχή σας σε οποιαδήποτε πρόγραμμα ασκήσεων, αναλαμβάνετε την ευθύνη για την προσωπική σας ετοιμότητα.
Την ετοιμότητα ευλυγισίας, προετοιμασίας του σώματος και γενικότερης προσωπικής υγείας.
Έχετε την ιατρική επιβεβαίωση για συμμετοχή σε αθλητικά και γυμναστικά προγράμματα.
Φροντίζετε για τη σωστή διατροφή, τις απαραίτητες ώρες ξεκούρασης και ύπνου, όπως και για την κατάλληλη ενυδάτωση του σώματός σας.

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΗΓΕΣ-ΑΡΘΡΑ:

https://www.ladylike.gr/wellness/kangoo-jumps-dokimasame-thn-pio-hot-tash-sth-gymnastikh-kai-enthoysiasthkame/

 

Τι είναι το Kangoo Jumps και πώς θα αλλάξει το σώμα σου;

https://www.ladylike.gr/wellness/kangoo-jumps-dokimasame-thn-pio-hot-tash-sth-gymnastikh-kai-enthoysiasthkame/

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.