Ατομική προπόνηση χειρισμού μπάλας και σουτ – 2η φάση Lockdown

Βρισκόμαστε στην περίοδο τους 2ου κύματος της πανδημίας COVID – 19.

Ο “ερασιτεχνικός” αθλητισμός έχει περάσει σε φάση αναστολής των δραστηριοτήτων του.
Κατά συνέπεια οι αθλητές και οι αθλήτριες της καλαθοσφαίρισης, ιδιαίτερα στις αναπτυξιακές ηλικίες, έχουν αποκοπεί από τις ομαδικές δραστηριότητες.

Είναι σημαντικό τηρώντας τα απαραίτητα υγειονομικά πρωτόκολλα , οι  αθλητές και αθλήτριες νεαρής ηλικίας, να γυμνάζονται 2 φορές την εβδομάδα, με στοχευμένο πρόγραμμα φυσικής κατάστασης που έχει δοθεί από τους προπονητές των ομάδων τους.

Όποτε υπάρχει η δυνατότητα για ατομική προπόνηση δεξιοτήτων, ακόμη και με προσπάθεια δύο ατόμων, να γίνεται διατήρηση στην ατομική ικανότητα των τεχνικών στοιχείων του μπάσκετ.

Στο βίντεο που σας ετοίμασα και απευθύνεται σε αναπτυξιακές ηλικίες από 12 έως 15 ετών, εκτελώ ένα πρόγραμμα τεχνικής εξάσκησης με ασκήσεις χειρισμού μπάλας, προασκήσεις σουτ και προασκήσεις για το σουτ με άλμα.

Στο βίντεο συμπεριλαμβάνονται οδηγίες για την προθέρμανση και την αποθεραπεία.

Σημαντικό: Κάθε άνθρωπος που εκτελεί το πρόγραμμα αυτό, έχει την απαραίτητη ιατρική βεβαίωση για συμμετοχή σε αθλητικά προγράμματα!

Το περιεχόμενο της προπόνησης μπορεί να συνδυαστεί με πρόγραμμα ατομικής φυσικής κατάστασης.

Καλή συμμετοχή σε όλους τους μπασκετικούς φίλους, με την επίβλεψη γονέα ή προπονητή όπου αυτό είναι εφικτό.

Να έχετε υγεία, υπομονή και αισιοδοξία για τις καλύτερες ημέρες που θα έρθουν.

Coach Γιάννης Τσουμπρής