Αθλητισμός & ‘Social Media ‘

O δεύτερος ομιλητής στην ημερίδα «Αθλητισμός, χρήμα και επικοινωνία» ήταν ο κύριος Γεώργιος Καλαϊτζής, διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας “VELA DIGITAL”.

Η ομιλία του, Αθλητισμός & ‘Social Media ‘, είχε ως κύριο θέμα τη σύνδεση του διαδικτυακού μάρκετινγκ με τον αθλητισμό, την επικοινωνία και τις χορηγίες.

Η σύνδεση αυτή, αποδόθηκε από τον ομιλητή κυρίως από την πλευρά του κοινού και όχι των χορηγών.

Όταν μία ομάδα αθλητισμού καταφέρνει να «κερδίσει» το κοινό της, τότε μπορεί να προσεγγίσει αποτελεσματικότερα και τις χορηγίες.

Όταν αναφερόμαστε σε έναν αθλητή, ή σε μία αθλητική ομάδα, ή σε μία αθλητική ομοσπονδία, ο στόχος είναι κοινός.

Επιδιώκουν όλοι οι παραπάνω, να ενδυναμώσουν το brand name τους, δηλαδή να μεγαλώσουν την αναγνωρισιμότητα τους απέναντι στον κόσμο.

Θα πρέπει να γνωρίζουν τις επιδιώξεις τους και να καθορίζουν τον τρόπο με τον οποίο θα προχωρήσουν στην ενδυνάμωση.

 

Ποια είναι τα βήματα αυτής της επιδίωξης, είτε αναφερόμαστε σε μία ομάδα, είτε σε έναν αθλητή-τρια, για γρήγορη και ασφαλή αναγνωρισιμότητα:

  1. Δημιουργία μίας μοναδικής ταυτότητας

  2. Ενίσχυση της σχέσης πίστης και εμπιστοσύνης με το κοινό.

  3. Ενίσχυση της αίσθησης της αξίας

  4. Δημιουργία μακροχρόνιας σχέσης.

Τα μέσα και τα εργαλεία για τα παραπάνω, είναι τα εξής μεθοδολογικά βήματα:

  1. Κατασκευή web site.

  2. Επιλογές στις καταχωρίσεις διαφημίσεων.

  3. Ποιότητα της προβολής μέσω της διαφημιστικής καταχώρισης.

  4. Αποφυγή της δυσαρέσκειας των χρηστών διαδικτύου.

Οι στόχοι μας όταν ξεκινάμε μία εκστρατεία μέσω ‘Social Media ‘:

  1. Ξεκάθαρη και σαφή στρατηγική.

  2. Δομή του περιεχομένου.

  3. Διαρκή και συνεπής παραμονή κοντά στο κοινό.

  4. Επιλεκτικό περιεχόμενο αναρτήσεων.

  5. Επικοινωνία των αστεριών της ομάδας με τους φιλάθλους.

  6. Αποφυγή της ερασιτεχνικότητας στα social media.

Τα‘Social Media ‘ που μας βοηθούν στην εκστρατεία προβολής:

  1. Face book

  2. Instagram

  3. Twitter

  4. YouTube

  5. Pinterest

  6. Πλατφόρμα Google

Στη συνέχεια της παρουσίας του ο κύριος Καλαϊτζής αναφέρθηκε με παραδείγματα  αθλητικών συλλόγων και αθλητών στα ‘Social Media ‘.

Παρουσίασε τον τρόπο με τον οποίο κάνουν πράξη τις στρατηγικές του διαδικτύου.

Σημείωσε ότι οι φίλαθλοι έλκονται πρωταρχικά με βάση το συναίσθημα.

Τα στατιστικά στοιχεία των social media, μας βοηθούν στην στρατηγική μας.

Οι αναρτήσεις στα social media, πρέπει να έχουν νόημα. Να έχουν κάτι σημαντικό να πουν.

Με τα παραδείγματα που χρησιμοποιήθηκαν μέχρι το τέλος της ομιλίας, δόθηκε σαφέστατα στους παρευρισκόμενους να κατανοήσουν τις στρατηγικές ανάπτυξης του brand name.

Ολοκληρώθηκε λοιπόν, με εξαιρετική επιτυχία η εκδήλωση του Συλλόγου Βετεράνων Καλαθοσφαιριστών του Ολυμπιακού, με θέμα «Αθλητισμός, Χρήμα και Επικοινωνία», στο πλαίσιο του Money Show, στο ξενοδοχείο HILTON της Αθήνας.

Η εκδήλωση αποτέλεσε μία ιδιαίτερα σημαντική πρωτοβουλία των Παλαίμαχων του Ολυμπιακού, με στόχο την ανάδειξη του ρόλου που διαδραματίζουν η επιχειρηματικότητα και η επικοινωνία στον αθλητικό χώρο την εποχή των Νέων Μέσων.

 

Ευχόμαστε καλή συνέχεια σε ανάλογες μελλοντικές δραστηριότητες.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.